|
Rekonstrukcija smučišča 2015 |
« Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » |
Avtor |
Sporočilo
|
buly kass |
Objavljeno: Sre Sep 23, 2015 5:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Sob Dec 2008 21:53 Prispevkov: 326
|
pozdrav Normalna makedam cesta je bila takrat speljana se cirka dva km naprej od B postaje proti planini Krnica(danes start zip line)Leta 76 je v blizini od tu bila napravljena buldozerska pot do C postaje(75leta je to popolnoma unicil plaz) buldozerji vrtalniki in ostali stroji so takrat bili potrbni za izdelavo proti plaznega branika C postaje.
Za postavitev zicnice,ter restavracije na vrhu pa se je uporabljalo tovorne zicnice SGG Tolmin in helikopter Mi8 JNA,ta je sodeloval pri postavitvi daljnovoda stebrov(ne vseh) in del na koncni postaji.Takrat je tudi prislo do velike nesrece helikopterja(2 zrtvi)
samo moje mnenje,cesta je zelo pomebna,1000xbi jo ze rabili takrat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MSIN |
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 12:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Mar 2015 11:39 Prispevkov: 197 Kraj: Ljubljana
|
Cesta je nujna tako zaradi varnosti, praktičnosti in funkcionalnosti.
Poletnia šola offroada za klene terence iz Bovca v Sello preko Kanina  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hrošč |
Objavljeno: Čet Sep 24, 2015 8:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Sob Okt 2007 9:43 Prispevkov: 494
|
Kam se je pa Leopold skril?  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Pet Sep 25, 2015 9:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2901 Kraj: Ljubljana
|
buly kass je napisal/a: | pozdrav Normalna makedam cesta je bila takrat speljana se cirka dva km naprej od B postaje proti planini Krnica(danes start zip line)Leta 76 je v blizini od tu bila napravljena buldozerska pot do C postaje(75leta je to popolnoma unicil plaz) buldozerji vrtalniki in ostali stroji so takrat bili potrbni za izdelavo proti plaznega branika C postaje.
Za postavitev zicnice,ter restavracije na vrhu pa se je uporabljalo tovorne zicnice SGG Tolmin in helikopter Mi8 JNA,ta je sodeloval pri postavitvi daljnovoda stebrov(ne vseh) in del na koncni postaji.Takrat je tudi prislo do velike nesrece helikopterja(2 zrtvi)
samo moje mnenje,cesta je zelo pomebna,1000xbi jo ze rabili takrat |
To pa so informacije dobro obveščenega. Škoda, da naša vojska nima več teh helikopterjev, bi lahko za vajo malo postavljali žičnice po slovenskih gorah. Sem malo brskal po internetu, če še koga zanima. Juga je imela 92 takih helikopterjev, pa so si jih razdelili Srbi, Hrvati, Makedonci in Črnogorci. Mi smo pa enega sestrelili in dva poškodovali. Ti odlični helikopterji (delajo jih že 50 let) lahko dvignejo 5 ton, kar je prav toliko kot tisti Kamovi KA32, katere uporablja znamenita švicarska ekipa. Sicer pa Rusi delajo tudi take monstrume, ki dvignejo več kot 20 ton (MIL MI26).
Američani se hvalijo s Sikorskyjem, ki pa lahko dvigne le 10 ton, pa je za njih vseeno najmočnejši na svetu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Mazyk |
Objavljeno: Pet Sep 25, 2015 11:45 am Naslov sporočila: |
|
|
 Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Jan 2007 17:28 Prispevkov: 168
|
mogoče pa prehudo kritiziramo in se je leopold raje umaknil. ali pa navodila šefa... _________________ -Servis smuči&snowboardov Mazy :facebook.com/SSSMazy
-Artiče Extreme Carving Team: facebook.com/CarvingTeam |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lukke |
Objavljeno: Pet Sep 25, 2015 11:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Sposoja si smuči od bloškega smučarja

Pridružen/-a: Pon Sep 2010 16:20 Prispevkov: 91
|
marko je napisal/a: | buly kass je napisal/a: | pozdrav Normalna makedam cesta je bila takrat speljana se cirka dva km naprej od B postaje proti planini Krnica(danes start zip line)Leta 76 je v blizini od tu bila napravljena buldozerska pot do C postaje(75leta je to popolnoma unicil plaz) buldozerji vrtalniki in ostali stroji so takrat bili potrbni za izdelavo proti plaznega branika C postaje.
Za postavitev zicnice,ter restavracije na vrhu pa se je uporabljalo tovorne zicnice SGG Tolmin in helikopter Mi8 JNA,ta je sodeloval pri postavitvi daljnovoda stebrov(ne vseh) in del na koncni postaji.Takrat je tudi prislo do velike nesrece helikopterja(2 zrtvi)
samo moje mnenje,cesta je zelo pomebna,1000xbi jo ze rabili takrat |
To pa so informacije dobro obveščenega. Škoda, da naša vojska nima več teh helikopterjev, bi lahko za vajo malo postavljali žičnice po slovenskih gorah. Sem malo brskal po internetu, če še koga zanima. Juga je imela 92 takih helikopterjev, pa so si jih razdelili Srbi, Hrvati, Makedonci in Črnogorci. Mi smo pa enega sestrelili in dva poškodovali. Ti odlični helikopterji (delajo jih že 50 let) lahko dvignejo 5 ton, kar je prav toliko kot tisti Kamovi KA32, katere uporablja znamenita švicarska ekipa. Sicer pa Rusi delajo tudi take monstrume, ki dvignejo več kot 20 ton (MIL MI26).
Američani se hvalijo s Sikorskyjem, ki pa lahko dvigne le 10 ton, pa je za njih vseeno najmočnejši na svetu. |
Marko, samo nekaj me zanima. Kje črpaš podatke in znanje o vsem? Berem malo tvoje zadnje poste, izgleda kot da si strokovnjak za vsako stvar.
Ameriški sikorsky lahko dvigne natančno 14,5 tone, tako da drugič malo bolj pobrskaj  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Špik |
Objavljeno: Pet Sep 25, 2015 12:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Snemalec

Pridružen/-a: Pon Sep 2005 12:14 Prispevkov: 1051
|
lukke je napisal/a: |
Ameriški sikorsky lahko dvigne natančno 14,5 tone, tako da drugič malo bolj pobrskaj  |
Tudi ti nisi najbolj natančen (če že drugim to očitaš) -
Sikorsky CH-53K King Stallion - 15,9 tone
Zdaj pa nazaj na temo in obnovo Kanina... _________________ Malo tu, malo tam... samo da smo na snegu :-) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Leopold |
Objavljeno: Pet Sep 25, 2015 4:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
 Smuča v kavbojkah

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 12:28 Prispevkov: 1216 Kraj: Mengeš
|
Vidim da sem že mal pogrešan. Že nekaj časa nisem bil v Bovcu, kar je novega je tudi v medijih pa tudi tukaj je vsak dan kakšna sprememba načrtov... _________________ Sezona 24/25: 5x Obertaurn, 4x Krvavec, 1x Vogel, Kranjska Gora, Pokljuka, Jezersko
Nazadnje urejal/a Leopold Sre Okt 14, 2015 9:39 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marko |
Objavljeno: Ned Sep 27, 2015 11:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00 Prispevkov: 2901 Kraj: Ljubljana
|
lukke je napisal/a: | marko je napisal/a: | buly kass je napisal/a: | pozdrav Normalna makedam cesta je bila takrat speljana se cirka dva km naprej od B postaje proti planini Krnica(danes start zip line)Leta 76 je v blizini od tu bila napravljena buldozerska pot do C postaje(75leta je to popolnoma unicil plaz) buldozerji vrtalniki in ostali stroji so takrat bili potrbni za izdelavo proti plaznega branika C postaje.
Za postavitev zicnice,ter restavracije na vrhu pa se je uporabljalo tovorne zicnice SGG Tolmin in helikopter Mi8 JNA,ta je sodeloval pri postavitvi daljnovoda stebrov(ne vseh) in del na koncni postaji.Takrat je tudi prislo do velike nesrece helikopterja(2 zrtvi)
samo moje mnenje,cesta je zelo pomebna,1000xbi jo ze rabili takrat |
To pa so informacije dobro obveščenega. Škoda, da naša vojska nima več teh helikopterjev, bi lahko za vajo malo postavljali žičnice po slovenskih gorah. Sem malo brskal po internetu, če še koga zanima. Juga je imela 92 takih helikopterjev, pa so si jih razdelili Srbi, Hrvati, Makedonci in Črnogorci. Mi smo pa enega sestrelili in dva poškodovali. Ti odlični helikopterji (delajo jih že 50 let) lahko dvignejo 5 ton, kar je prav toliko kot tisti Kamovi KA32, katere uporablja znamenita švicarska ekipa. Sicer pa Rusi delajo tudi take monstrume, ki dvignejo več kot 20 ton (MIL MI26).
Američani se hvalijo s Sikorskyjem, ki pa lahko dvigne le 10 ton, pa je za njih vseeno najmočnejši na svetu. |
Marko, samo nekaj me zanima. Kje črpaš podatke in znanje o vsem? Berem malo tvoje zadnje poste, izgleda kot da si strokovnjak za vsako stvar.
Ameriški sikorsky lahko dvigne natančno 14,5 tone, tako da drugič malo bolj pobrskaj  |
Internet je specialist za vse, treba je le malo pobrskati in ločiti zrnje od plev. Tole o helikopterjih je bilo zanimivo zame, pa se mi je zdelo, da bo še za koga. Drugače nisem kakšen poseben specialist za helikopterje. O Sikorskyjih pa to, da obstaja več različic. Mogoče obstaja tudi kakšna sfrizirana verzija z močnejšimi motorji in takšno nosilnostjo, kot jo navajaš, jaz je nisem zasledil, Sikorsky S-64 skycrane pa ima nosilnost natačno 9072 kg. Če pogledaš spletno stran podjetja Sikorsky, boš videl, da skycranov ni več v njihovem programu, licenco so prodali Ericssonu. Podatke o nosilnosti sem našel v wikipediji, enaki podatki so na Ericssonovi strani. Če v googlo vneseš strongest aircrane ali kaj podobnega, boš vedno dobil tega S-64. O ruskem orjaku pa ni sledu, čeprav je ta očitno najmočnejši. Lahko pa nekateri vojaški helikopterji dvignejo večjo težo.
Sem našel še tole o največjih helikopterjih:
The CH-53E and the MH-53E are the largest helicopters in the Western world, while the CH-53K now being developed will be even larger. They are fourth in the world to the Russian Mil Mi-26 and Mil V-12, which can lift more than 22 tons (20 tonnes) and 44 tons (40 tonnes), respectively and the Mi-26's predecessor Mil Mi-6, which has less payload (12 tonnes) but is bigger and has a higher MTOW at 42 tonnes |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MSIN |
Objavljeno: Ned Sep 27, 2015 12:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Mar 2015 11:39 Prispevkov: 197 Kraj: Ljubljana
|
Citiram: | - Prevala bo ostala takšna kot je (ni časa za kakšno premikanje), pridejo nove hiške, mogoče se bo uredila protiplazovna zaščita (pregrade, razširitev območja na obračalni postaji..). |
Upam da jo zalaufajo, ker smucanje iz slovenske gore v italijansko grapo je cisti uzitek.
Bomo probal pobrskat za sliko, ampak ce se jest ne motim ima prevalska naprava tudi poskodovan steber. Prvi steber na Prevalu? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
skijat |
Objavljeno: Ned Sep 27, 2015 12:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31 Prispevkov: 133
|
Dvomim, da bodo lahko Prevalo zalaufali. Pa tudi če jo bodo, bodo spet problemi, tako za žičnico, za delavce in smučarje. Je unikatni primer neznanja in trme. Samo 100m/viš. niže bi šli v prvo dolino Krnice kjer je prostora na pretek, pa še proga bi bila odlična in to na severo vshodu na najvišjem delu Kanina. _________________ 2017/18 42 dni |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MSIN |
Objavljeno: Ned Sep 27, 2015 1:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Mar 2015 11:39 Prispevkov: 197 Kraj: Ljubljana
|
Skijat a taklo si mislil?
Proga skozi Krnico bi bila super in od Skrbine pod Prestreljenikom skozi Krnico dobimo vec kot 3 km progo.javascript:emoticon(' ')
[img][/img][url] [/url][/quote] |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MSIN |
Objavljeno: Ned Sep 27, 2015 1:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Mar 2015 11:39 Prispevkov: 197 Kraj: Ljubljana
|
marko je napisal/a: | lukke je napisal/a: | marko je napisal/a: | buly kass je napisal/a: | pozdrav Normalna makedam cesta je bila takrat speljana se cirka dva km naprej od B postaje proti planini Krnica(danes start zip line)Leta 76 je v blizini od tu bila napravljena buldozerska pot do C postaje(75leta je to popolnoma unicil plaz) buldozerji vrtalniki in ostali stroji so takrat bili potrbni za izdelavo proti plaznega branika C postaje.
Za postavitev zicnice,ter restavracije na vrhu pa se je uporabljalo tovorne zicnice SGG Tolmin in helikopter Mi8 JNA,ta je sodeloval pri postavitvi daljnovoda stebrov(ne vseh) in del na koncni postaji.Takrat je tudi prislo do velike nesrece helikopterja(2 zrtvi)
samo moje mnenje,cesta je zelo pomebna,1000xbi jo ze rabili takrat |
To pa so informacije dobro obveščenega. Škoda, da naša vojska nima več teh helikopterjev, bi lahko za vajo malo postavljali žičnice po slovenskih gorah. Sem malo brskal po internetu, če še koga zanima. Juga je imela 92 takih helikopterjev, pa so si jih razdelili Srbi, Hrvati, Makedonci in Črnogorci. Mi smo pa enega sestrelili in dva poškodovali. Ti odlični helikopterji (delajo jih že 50 let) lahko dvignejo 5 ton, kar je prav toliko kot tisti Kamovi KA32, katere uporablja znamenita švicarska ekipa. Sicer pa Rusi delajo tudi take monstrume, ki dvignejo več kot 20 ton (MIL MI26).
Američani se hvalijo s Sikorskyjem, ki pa lahko dvigne le 10 ton, pa je za njih vseeno najmočnejši na svetu. |
Marko, samo nekaj me zanima. Kje črpaš podatke in znanje o vsem? Berem malo tvoje zadnje poste, izgleda kot da si strokovnjak za vsako stvar.
Ameriški sikorsky lahko dvigne natančno 14,5 tone, tako da drugič malo bolj pobrskaj  |
Internet je specialist za vse, treba je le malo pobrskati in ločiti zrnje od plev. Tole o helikopterjih je bilo zanimivo zame, pa se mi je zdelo, da bo še za koga. Drugače nisem kakšen poseben specialist za helikopterje. O Sikorskyjih pa to, da obstaja več različic. Mogoče obstaja tudi kakšna sfrizirana verzija z močnejšimi motorji in takšno nosilnostjo, kot jo navajaš, jaz je nisem zasledil, Sikorsky S-64 skycrane pa ima nosilnost natačno 9072 kg. Če pogledaš spletno stran podjetja Sikorsky, boš videl, da skycranov ni več v njihovem programu, licenco so prodali Ericssonu. Podatke o nosilnosti sem našel v wikipediji, enaki podatki so na Ericssonovi strani. Če v googlo vneseš strongest aircrane ali kaj podobnega, boš vedno dobil tega S-64. O ruskem orjaku pa ni sledu, čeprav je ta očitno najmočnejši. Lahko pa nekateri vojaški helikopterji dvignejo večjo težo.
Sem našel še tole o največjih helikopterjih:
The CH-53E and the MH-53E are the largest helicopters in the Western world, while the CH-53K now being developed will be even larger. They are fourth in the world to the Russian Mil Mi-26 and Mil V-12, which can lift more than 22 tons (20 tonnes) and 44 tons (40 tonnes), respectively and the Mi-26's predecessor Mil Mi-6, which has less payload (12 tonnes) but is bigger and has a higher MTOW at 42 tonnes |
FAI standardih ima Mi-26 se vedno uraden rekord, ko je dvignil 56ton |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ledenko |
Objavljeno: Ned Sep 27, 2015 1:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mojster zasneževanja

Pridružen/-a: Pet Okt 2005 22:49 Prispevkov: 1953
|
marko je napisal/a: |
Kaj so ti sorniki en tak strateški element? |
Okrog njih binglja kabina ali sedež. To so v bistvu enostavne osi, a potrebujejo hudiča in pol atestov. Če proizvajalec naprave reče, da veljajo le njegovi, jih lahko serviser nabavi pri NASI, pa ne bo nič z obratovalnim dovoljenjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
skijat |
Objavljeno: Ned Sep 27, 2015 7:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Pet Avg 2015 16:31 Prispevkov: 133
|
MSIN
Bil bi že zadovoljen z prvo dolino, do višine 1850.( ostali del je bistveno bolj plazovit) Že ta proga bi bila daljša od Skripov in bi imela kar 450m višinske razlike, kar je za nase razmere veliko (normativ VSL) Smučišče bi z normalno sedežnico na Sedlo,bistveno bolje izgledalo, ne pa ta inovacija, ki bi jo moral vsak inšpektor zapreti. Izstop na sedlu? nevarna ožina na Prevali in nemogoči zameti(snežni steber nad postajo) kot posledica viharnega vetra , vhodna postaja na drugi strani nepokrita in na lokaciji zameta. omejena hitrost sedežnice. Seveda je tudi v prvi dolini Krnice problem proženje plazov, vendar se to da rešiti. (glej Promotur) Če bi takrat potegnili do dol ne bi bilo nič dražje, izognili bi se ogromnim problemov. Vendar so pametne glave zahtevale povezavo z mejne črte. Upal bi si celo trditi, da je ta zadnja nestrokovna inveticija bistveno prispevala k sesutju Kanina.
Seveda bi bilo smučati v Krnico čudovito upam da tudi bomo. _________________ 2017/18 42 dni |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|
|
|