| Avtor | 
		  Sporočilo
		 | 
		
		  | Wca z Bca | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Pet Avg 09, 2019 7:12 pm    Naslov sporočila: Žičniške naprave na Kaninu | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		    Pili dile po vsaki furi
  
 
 Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10 Prispevkov: 800
 
  
  | 
		  
		    
			  
				Glede na to, da na forumu niso bile še nikjer opisane naprave, ki obratujejo na Kaninu, sem odpru novo temo na to tematiko, kjer jih bom poizkusil opisat.
 
Če kje kaki podatki niso točni me prosim popravite   | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | Wca z Bca | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Pet Avg 09, 2019 7:29 pm    Naslov sporočila: KROŽNOKABINSKA ŽIČNICA KANIN | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		    Pili dile po vsaki furi
  
 
 Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10 Prispevkov: 800
 
  
  | 
		  
		    
			  
				KROŽNOKABINSKA ŽIČNICA KANIN
 
 
 
1. ZGODOVINA
 
Zamisel o izgradnji najvišje ležečega smučišča v takratni Jugoslaviji je nastala v 60. letih kot želja po podaljšanju sezone in protiutež razmišljanju o gradnji velikega akumulacijskega jezera.
 
Odločitev za gradnjo visokogorskega smučišča na Kaninu je nastala v času, ko so odgovorni razmišljali (med letoma 1960 in 1970) o tem, komu dati prednost pri izrabi naravnih danosti v zgornjem Posočju. Ali vodni energiji, v tem primeru so načrtovali gradnjo hidroelektrarne in potopitev dela doline, ali varstvu okolja, seveda ne za ceno stagnacije že tako slabo razvitega obmejnega območja. Leta 1970 so ustanovili poslovni odbor konzorcija za gradnjo Alpskega turističnega centra, ki je zbral sredstva za zgraditev.
 
Gradnja smučišča steče, ko Gostinsko podjetje Bovec najame posojilo za hotel Kanin, dostavno žičnico in za sedežnici Skripi in Veliki graben ter za ureditev smučarskih prog. 
 
Med gradnjo krožnokabinske žičnice strmoglavi transportni helikopter, ki zahteva življenje pilota in delavcev, ki so sodelovali pri gradnji. 
 
29. novembra 1973 začne smučišče obratovati zgolj z dostavno žičnico in progo od D do C. 
 
Spomladi leta 1975 snežni plaz poruši C postajo žičnice. Prva miniranja prog so se pričela leta 1976, ko se je tudi uredil branik pred C postajo.  Podjetje ATC pa že leta 1976 zaide v prvi stečajni postopek v takratni Jugoslaviji, ki ga s sanacijo zaključijo leta 1978. Turizem na Bovškem začne zopet rasti z izgradnjo Kaninske vasi v obdobju od 1979 do 1983 s 1200 posteljami v apartmajih.
 
 
Rekordni obisk smučišče Kanin zabeleži leta 1984 s 144.000 smučarji.
 
 
2. OPIS
 
Krožnokabinska žičnica na Kanin je najdaljša žičniška naprava v Sloveniji s skupno dolžino več kot 5,1km. Razdelejena je na tri neodvisne odseke, vendar obiskovalcem ni potrebno zapustiti kabine, ko se vozijo skozi vmesne postaje.
 
To napravo je leta 1972 zgradila družba Poma in je eden prvih izvozov gondole tega francoskega proizvajalca. Prvotno je imela žičnica Sigma kabine oz. takoimenovana "jajčka". Leta 2000 so bile vse kabine nadomeščene z novimi štirisedežnimi kabinami(Espace4)
 
Gondola vozi tako poleti kot tudi pozimi. Vmesna postaja C-D je tudi namenjena za prevoz smučarjev, ki se peljejo po progi Skripi 3.
 
 
 
 
 
3.TEHNIČNE PODROBNOSTI
 
 
* Splošni podatki:
 
Tip: Odklopna krožnokabinska žičnica
 
Proizvajalec: Poma
 
Leto izdelave: 1972
 
Obnovljena: 2000 in 2017
 
 
* Obratovalne značilnosti:
 
Obratovalna sezona: zima / poletje
 
Hitrost: 4 m / s
 
Trajanje potovanja: 21 min 20 sek
 
Pretok: 900 ljudi na uro
 
 
* Reliefno - tehnične značilnosti:
 
Postaja A(Dvor) - spodnja postaja: 436 m
 
Postaja B(Čela) - vmesna 1: 980 m
 
Postaja C(Skripi) - vmesna 2: 1639 m
 
Postaja D(Podi) - zgornja postaja: 2204 m
 
Višinska razlika: 1768 m
 
Dolžina: 5110 m
 
 
 
* Lastnosti kabin:
 
Proizvajalec: Sigma
 
Vrsta kabine: Espace4
 
Leto izdelave: 2000
 
Kapaciteta: 4 osebe
 
 
 
4.NAPRAVA V SLIKI
 
 
A postaja
 
 
 
 
A postaja - znotraj
 
 
 
 
A postaja - znotraj
 
 
 
 
B postaja
 
 
 
 
C postaja
 
 
 
 
D postaja
 
 
 
 
D postaja
 
 
 
 
D postaja
 
 
 
 
Trasa žičnice
 
 
 
 
Kabinka
 
 
 
 
Kabina - znotraj
 
 
 
 
Gondola - nosilec za smuči/kolesa
 
 
 
 
Gondole
 
 
 
 
 
Videoposnetek vožnje krožnokabinske žičnice Kanin
 
https://www.youtube.com/watch?v=LUJ6cWBS5Q4
 
 
Povzeto po spodnjih virih
 
https://fototekamnzs.com/2017/02/22/
 
https://www.remontees-mecaniques.net/bdd/reportage-tcd4-kanin-poma-3416.html
  Nazadnje urejal/a Wca z Bca Pet Nov 26, 2021 6:41 pm; skupaj popravljeno 7 krat | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | nonoaustirol | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Sob Avg 10, 2019 9:04 am    Naslov sporočila:  | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		   Išče plažo na smučišču
  
 
 Pridružen/-a: Sre Jan 2017 21:59 Prispevkov: 154
 
  
  | 
		  
		    
			  
				| Mislim da je bila hitrost kabinske žičnice po prvi prenovi leta 2000 povečana na 4,0 m/s kasneje po prenovi leta 2017 pa ponovno znižana na originalno hitrost 3,5 m/s. S tem se je tudi potovlani čas vrnil na cca 28 min. | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | Wca z Bca | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Pon Avg 12, 2019 1:22 am    Naslov sporočila: TRISEDEŽNICA SKRIPI | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		    Pili dile po vsaki furi
  
 
 Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10 Prispevkov: 800
 
  
  | 
		  
		    
			  
				TRISEDEŽNICA SKRIPI
 
 
 
1. ZGODOVINA
 
V Skripih je bila najprej postavljena vlečnica tik pod restavracijo.
 
Trisedežnica Skripi je bila leta 1981 zgrajena kot prva trisedežnica v tedanji Jugoslaviji.
 
 
2. OPIS
 
Sedežnico Skripi je leta 1981 zgradila Poma kot ekskluzivni dobavitelj žičniških naprav na Kaninu. Posebnost sedežnice je da ima vmesno postajo, ki služi kot rezervna varianta v primeru pomanjkanja snega na progi Skripi 2. V tem primeru je odprta samo proga Skripi 1 do vmesne postaje trisedežnice Skripi. Od spodnje postaje trisedežnice je speljana proga Skripi 3, ki se konča pri vmesni C postaji krožnokabinske žičnice.
 
Spodnja postaja je sestavljena iz fiksne povratne jermenice in velike protiuteži, ki nosi napetost kabla, zgornja pa je gonilna postaja.
 
 
 
 
 
3.TEHNIČNE PODROBNOSTI
 
 
* Splošni podatki:
 
Tip: fiksna trisedežnica
 
Proizvajalec: Poma
 
Leto izdelave: 1981
 
Obnovljena: 2011 in 2017
 
 
* Obratovalne značilnosti:
 
Obratovalna sezona: zima
 
Hitrost: 2,5 m / s
 
Trajanje potovanja: 6 min 30 sek
 
Pretok: 1350 ljudi na uro
 
 
* Reliefno značilnosti:
 
Spodnja višina postaje: 1847 m
 
Zgornja višina postaje: 2202 m
 
Višinska razlika: 355 m
 
Dolžina: 1000 m
 
 
* Tehnične značilnosti:
 
Motor: Amont
 
Vrsta napetosti: protiutež
 
Število stebričkov: 12
 
Vrsta sedežev: Arceau3
 
 
4.NAPRAVA V SLIKI
 
 
Spodnja postaja
 
 
 
 
Spodnja postaja
 
 
 
 
Spodnja postaja
 
 
 
 
Spodnja postaja
 
 
 
 
Obračalno kolo na spodnji postaji
 
 
 
 
Vmesna postaja
 
 
 
 
Vmesna postaja
 
 
 
 
Vmesna postaja
 
 
 
 
Vmesna postaja
 
 
 
 
Trisedežnica Skripi s Triglavom v ozadju
 
 
 
 
Trisedežnica Skripi
 
 
 
 
Zgornja postaja
 
 
 
 
Zgornja postaja
 
 
 
 
 
 
Povzeto po naslednjem viru:
 
https://www.remontees-mecaniques.net/bdd/reportage-tsf3-skripi-poma-3414.html
  Nazadnje urejal/a Wca z Bca Ned Nov 28, 2021 1:24 am; skupaj popravljeno 1 krat | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | Wca z Bca | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Tor Avg 27, 2019 12:20 am    Naslov sporočila: DVOSEDEŽNICA VELIKI GRABEN | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		    Pili dile po vsaki furi
  
 
 Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10 Prispevkov: 800
 
  
  | 
		  
		    
			  
				DVOSEDEŽNICA VELIKI GRABEN
 
 
 
1. ZGODOVINA
 
Sedežnice Graben ob odprtju Kanina na srečo niso uspeli postaviti  saj je že prvo zimo sneg zvil še nepostavljene stebre. 
 
Prvotno je bilo načrtovano, da bi bila trasa sedežnice po dolini vendar so jo nato zaradi plazovitega območja rajše postavili po grebenu. 
 
Zaradi prvotnega načrta so na začetku v spomladanskem času postavljali premično vlečnico v prvo dolino grabna, ki pa jo je na koncu tudi zasul sneg.
 
 
 
2. OPIS
 
Sedežnico Veliki Graben je zgradila francoska družba Poma. 
 
Posebnost sedežnice je, da je zaradi snežnih plazov speljana po grebenu, kar je pomenilo, da spodnja postaja ni na dnu doline ampak malo višje. Zaradi tega je dostop do sedežnice za nekater¸e smučarje zelo neroden.
 
Spodnja postaja je sestavljena iz fiksne povratne jermenice in velike protiuteži, ki nosi napetost kabla, zgornja pa je gonilna postaja.
 
Sedežnica je bila v celoti prenovljena leta 2018 (vrvi, pogonski sklop, sedeži).
 
 
 
 
 
 
3.TEHNIČNE PODROBNOSTI
 
 
* Splošni podatki:
 
Tip: fiksna dvosedežnica
 
Proizvajalec: Poma
 
Leto izdelave: 1978
 
Obnovljena: 2018
 
 
* Obratovalne značilnosti:
 
Obratovalna sezona: zima
 
Hitrost: 2 m/s
 
Trajanje potovanja: 5 min 50 sek
 
Pretok: 720 ljudi na uro
 
 
* Reliefno značilnosti:
 
Spodnja višina postaje: 2070 m
 
Zgornja višina postaje: 2245 m
 
Višinska razlika: 175 m
 
Dolžina: 655 m
 
 
* Tehnične značilnosti:
 
Motor: Amont
 
Vrsta napetosti: protiutež
 
Število stebričkov: 6
 
Vrsta sedežev: Leitner
 
 
 
4.NAPRAVA V SLIKI
 
 
Spodnja postaja iz zraka
 
 
 
 
Spodnja postaja
 
 
 
 
Vstop na spodnjo postajo
 
 
 
 
Trasa dvosedežnice
 
 
 
 
Sedežnica Veliki Graben
 
 
 
 
Zgornja izstopna postaja
 
 
 
 
Zgornja izstopna postaja
 
 
 
 
Povzeto po naslednjih virih
 
http://zicnice.mojforum.si/zicnice-about205.html
 
Foto Buly Kass
  Nazadnje urejal/a Wca z Bca Ned Nov 28, 2021 12:14 am; skupaj popravljeno 2 krat | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | ant | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Tor Nov 05, 2019 2:31 pm    Naslov sporočila:  | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		   Smuča brez pancarjev
  
 
 Pridružen/-a: Čet Dec 2007 0:06 Prispevkov: 60
 
  
  | 
		  
		    
			  
				| Kako je Kanin primeren za otroke začetnike smučanja? | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | winni | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Sre Nov 06, 2019 7:38 pm    Naslov sporočila:  | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		   Išče plažo na smučišču
  
 
 Pridružen/-a: Ned Mar 2013 19:37 Prispevkov: 145
 
  
  | 
		  
		    
			  
				   	| ant je napisal/a: |      	| Kako je Kanin primeren za otroke začetnike smučanja? |     
 
 
Razen tiste nekaj metrske vlečnice - neprimeren. | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | gapi202 | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Sre Nov 06, 2019 8:24 pm    Naslov sporočila:  | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		    Smuča za mali srpan
  
 
 Pridružen/-a: Sre Mar 2010 22:08 Prispevkov: 2576
 
  
  | 
		  
		    
			  
				No ja če  se odšteje stanfanje na koncu je veliki graben kar lepa proga _________________ 10/11=12x
 
11/12=16x
 
12/13=17x
 
13/14=17x
 
14/15=23x
 
15/16=23x
 
16/17=62x
 
17/18=31x
 
18/19=34x
 
19/20=6xLesOrres,1x Katsci,2xKanin,5xkrgora,1xRudno, 3xStražaBled,4xMojstrana,2xStariVrh,1x Schladming,1xCerkno,
 
20/21=5xVogel2xMojstrana,3xSoriška,8xKr.gora, 3xKrvavec+15xturno
 
21/22=15xVogel,21x Kranjska Gora,1xstari vrh,1xkrvavec,3xKanin
 
22/23=21xVogel,17xKr. Gora,1xKanin
 
23/24=1xVogel,2xKr. Gora,1xKozji hrbet,1xMojstrana, 2xStari vrh
 
24/25=3xSan pelegrino/alpe lusia,3xMojstrana,1xKr.Gora,1xSoriska | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | Wca z Bca | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Pon Feb 17, 2020 2:42 am    Naslov sporočila: ŠTIRISEDEŽNICA PREVALA | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		    Pili dile po vsaki furi
  
 
 Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10 Prispevkov: 800
 
  
  | 
		  
		    
			  
				ŠTIRISEDEŽNICA PREVALA
 
 
 
 
1. ZGODOVINA
 
Sedežnico Prevala je leta 2005 zgradila francoska družba Poma(gradbena dela je opravilo gradbeno podjetje Primorje). Gre za povezavo med slovensko in italijansko stran Kanina, ki se je dejansko zgodila 28.12 2009 z odprtjem italijanske Funifor kabinske žičnice. Zgrajena je na območju nekdanje dvosedežnice Sedlo, ki so jo odstranili. 
 
Kolo na spodnji postaji štirisedežnice Prevala je dvakrat klonilo pod snega. Najprej leta 2009 ko je bilo na kaninu rekordnih 880cm snega(skupno je padlo preko 11 metrov snežnih padavin) in drugič leta 2014, ko je zapadlo več kot sedem metrov snega(žičnica ni obratovala zaradi stečaja podjetja).
 
 
 
 
2. OPIS
 
 
Posebnost te sedežnice je, da je v obliki "^" z vmesno postajo na vrhu, ki je tudi najvišja točka. Štirisedežnica Prevala je projektirana kot krožna povezovalna naprava z dvema vstopnima in eno izstopno postajo. V uri lahko prepeljala 1600 smučarjev. Nosilna jeklena vrv je napeta čez 14 vmesnih podpornih stebrov, ki so visoki med 4 in 11,5 metra.
 
Gre za sedežnico tipa Unifix s pogonskim sklopom na spodnji postaji Podov. Vmesna postaja se nahaja na na vrhu Sedla. Na drugi strani se povratna postaja nahaja na italijansko-slovenski meji na prelazu Prevala. Ta postaja omogoča smučarjem iz Italije, da se pripeljejo na slovensko stran Kanina. Trasa sedežnice med Prevalo in Sedlim je najdaljši odsek celotne sedežnice.
 
 
 
 
 
 
 
3.TEHNIČNE PODROBNOSTI
 
 
* Splošni podatki:
 
Tip: fiksna štirisedežnica Unifix
 
Proizvajalec: Poma
 
Leto izdelave: 2005
 
Leto Obnove: 2009, 2016
 
 
* Obratovalne značilnosti:
 
Sezona izkoriščanja: zima, poletje
 
Hitrost: 2,30 m/s
 
Zmogljivost: 1600 ljudi na uro
 
Kapaciteta: 4 osebe
 
 
* Reliefne značilnosti:
 
Višina vstopne postaje Prevala: 2064 m
 
Višina vmesne postaje Sedlo: 2293 m
 
Višina vstopne postaje Podi: 2220 m
 
Višinska razlika Prevala - Sedlo: 229 m
 
Višinska razlika Podi - Sedlo: 73 m
 
Dolžina: 1034 m
 
 
* Tehnične značilnosti:
 
Vrsta postaje: Unifix
 
Pogonska postaja: spodaj(Podi)
 
Povratna postaja: Spodaj (Prevala)
 
Vrsta napetosti: hidravlična
 
Število sedežov: 101
 
Premer kabla: 40,50 mm
 
Število stebrov: 14
 
Instalirana moč pogona: 190 kW
 
 
 
 
4. NAPRAVA V SLIKI
 
 
Tehnični načrt štirisedežnice Prevala
 
 
 
 
Trasa Podi - Sedlo
 
 
 
 
Trasa Sedlo - Prevala
 
 
 
 
Trasa Prevala - Sedlo
 
 
 
 
Vstopna postaja Podi
 
 
 
 
Vmesna postaja Sedlo
 
 
 
 
Vmesna postaja Sedlo
 
 
 
 
Vstopna postaja Prevala
 
 
 
 
Vstopna postaja Prevala
 
 
 
 
Vstopna postaja Prevala
 
 
 
 
Sedežnice
 
 
 
 
Sedežnice
 
 
 
 
Sedežnice
 
 
 
 
 
Povzeto po naslednjih virih
 
http://zicnice.mojforum.si/zicnice-about99.html
 
https://www.remontees-mecaniques.net/bdd/reportage-tsf4-prevala-poma-3413.html
 
 
Foto vir: Buly Kass
  Nazadnje urejal/a Wca z Bca Ned Nov 28, 2021 1:16 am; skupaj popravljeno 1 krat | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | Wca z Bca | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Tor Feb 02, 2021 2:53 pm    Naslov sporočila:  | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		    Pili dile po vsaki furi
  
 
 Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10 Prispevkov: 800
 
  
  | 
		  
		    
			  
				| Mogoče kdo ve katerega leta je bila postavljena vlečnica Podi? | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | buly kass | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Tor Feb 02, 2021 4:07 pm    Naslov sporočila:  | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		   Sezuva pancarje na sedežnici
  
 
 Pridružen/-a: Sob Dec 2008 21:53 Prispevkov: 326
 
  
  | 
		  
		    
			  
				  nisem prow gbisen pu septebmre 95 alpa 96
 
je pa bla n skor istem mest pomina vlecnca k pa skoro 3nkol ni delela
 
 
  | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | Wca z Bca | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Sob Feb 06, 2021 3:27 pm    Naslov sporočila:  | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		    Pili dile po vsaki furi
  
 
 Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10 Prispevkov: 800
 
  
  | 
		  
		    
			  
				Buly kass hvala za te informacije in fotko.  Se mi je zdelo da je bila vlečnica postavljena enkrat po letu 1995. 
 
 
Ja tiste nizkovrvne velčnice se spomnem, ko je bila tam ob povezavi med Sedlom in Velikim grabnom. Če je tehnika nove vlečnice neprimerno boljša od stare nizkovrvne pa se mi kljub temui zdi, da je bila ta trasa za začetnike boljša  kot je to danes, ki je na najbolj prometnem delu smučišča. | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | buly kass | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Sob Feb 06, 2021 9:50 pm    Naslov sporočila:  | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		   Sezuva pancarje na sedežnici
  
 
 Pridružen/-a: Sob Dec 2008 21:53 Prispevkov: 326
 
  
  | 
		  
		    
			  
				   
 
 
Wca- se ena slika iz osemdesetih ko je na mestu sedanje vlecnice PODI stala stara Pomina vlecnica,ki pa je bila kasneje preseljena v Log pod Mangart | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | Wca z Bca | 
		  
		    
			  
				 Objavljeno: Ned Feb 07, 2021 1:06 pm    Naslov sporočila:  | 
				      | 
			   
			 
		   | 
		
		
		    Pili dile po vsaki furi
  
 
 Pridružen/-a: Pon Feb 2016 22:10 Prispevkov: 800
 
  
  | 
		  
		    
			  
				| Bully kass za to pa sploh nisem vedel. Jaz sem imel v  mislih tisto premično nizkovrvno vlečnico iz začetka devedesetih, ki je bila na dizelski agregat in je večkrat podlegla zaradi probremenitve. | 
			   
			 
		   | 
		
		
		  | Nazaj na vrh | 
		  
		  	
		   | 
		
		
		    | 
		
		
		  | 
		    
		   |