Nalaganje fotografij na forum
Pomoč pogostih vprašanj  Pomoč pogostih vprašanj   Išči  Išči   Seznam članov  Seznam članov   Skupine uporabnikov  Skupine uporabnikov
 
Registriraj se  ::  Prijava Prijava za pregled zasebnih sporočil   
 
Kazalo po Smucisca.net forumu » Italija » Novosti v Furlaniji

Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 Novosti v Furlaniji « Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo » 
Avtor Sporočilo
Matic
PrispevekObjavljeno: Čet Dec 13, 2007 10:47 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Admin
Admin

Pridružen/-a: Pet Mar 2005 22:15
Prispevkov: 552


Jan je napisal/a:
[offtopic]
št.potnikov/ura=število voženj,ki jih opravi v eni uri * št.potnikov,kolikor jih sprejme kabina.

Se mi ne zdi, da je to tema o žičnicah.
[/offtopic]


Se strinjam da ste zašli, dajte prosim nadaljevat kje tukaj:
http://www.smucisca.net/forum/viewforum.php?f=43

Da ne bo zmede...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Jan
PrispevekObjavljeno: Pon Jan 14, 2008 12:03 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Tor Nov 2005 19:44
Prispevkov: 187
Kraj: Ljubljana

Nevejsko sedlo:

www.skipasstravel.si je napisal/a:
Kaj je novega na Nevejskem Sedlu - Sella nevea Zima 07/08
  • novo dvožična kabinska žičnica s kabinami po 16 oseb, ki bo zamenjala staro kaninsko gondolo; predvidoma od 20. januarja 2008 dalje !

  • podaljšana kaninska proga (bodisi na zgornjem delu, kot tudi na spodnjem);

  • dodatna povečava in posodobitev sistema za umetno zasneževanje (skupaj že 100 snežnih topov);

  • FIS TRAINING CENTRE ? center za treniranje hitrih discipline, ki bo na razpolago reprezentancam in klubom;

  • skupna dolžina prog : 15 km

  • umetno zasneževanje : 95 %



Čez vikend so dobili zgoraj 1200 mm debelo snežno odejo.

Trbiž - Višarje:
www.skipasstravel.si je napisal/a:
Kaj je novega na Trbižu/Višarjah Zima 07/08
  • nova dvosedežnica Hütte, ki predstavlja prvi del povezave med Višarjami in Florianko. Spodnja postaja je na višarski planini (1.533 mt.), zgornja postaja pa na Florianki (1.661 mt.);

  • nova proga ?Foresta? od Florianke do višarske planine (v progo je vključen tudi tapis-roulant, ki omogoča lažji prehod strmine);

  • posodobitev stare družinske proge Priesnig ?A?, ki dovoljuje lahko smuko s Florianke do parkirišča na Trbižu;

  • dodatna povečava in posodobitev sistema za umetno zasneževanje (skupaj že 360 snežnih topov);

  • skupna dolžina prog : 32 km

  • umetno zasneževanje : 100 %


Odebeljeno in podčrtano: Ali ni proga Florjanca - Višarska planina položna pri dolžini 1 km in dobrih 100 m višinske razlike, je za premagovanje strmine (kakšne že?) potreben še tekoči trak? Vsaj iz mikijevih komentarjev in slik ni to razvidno.
_________________
Sezona 09/10 - 40x: 16x Kranjska Gora; 8x Rogla; 6x Stari vrh; 5x Krvavec; 2x Cerkno, Vogel; 1x Kanin
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
marko
PrispevekObjavljeno: Pon Jan 14, 2008 3:31 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2898
Kraj: Ljubljana

Tisti tekoči trak sem videl na televiziji (na enem zamejskem TV dnevniku). Je nekakšen tunel, dokaj dolg (več kot 100 metrov) in strmine normalnega smučišča (npr. Mojca). Po napisanem in videnem ugibam, da gre za začasno povezavo novega smučišča s starim, ki bo odpravljena po dograditvi povezave prihodnje leto???
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Pon Jan 14, 2008 3:38 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3683
Kraj: Maribor

Kolikor pa sem jaz videl (informacije imam v glavnem z italijanskega foruma, tam pa bolj kot ne samo gledam slikice ), ima proga Florjanka - Višarska planina nekje na zgornjem delu protistrmino, ki jo moraš premagati s pomočjo traka. Vse skupaj mi deluje precej na silo in nezanimivo, morda po prvem obisku spremenim mnenje??

Link: http://www.funivie.org/cantieri/thumbnails.php?album=10

Od tam je tudi naslednja fotka:

_________________
Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gost2
PrispevekObjavljeno: Pet Feb 01, 2008 4:36 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 17:45
Prispevkov: 681


No, med druge letošnje novosti na smučiščih v Furlaniji spada tudi pravkar
dokončana krožno-kabinska žičnica tipa 2S na smučišču Sella nevea.
Gre za prvo stopnjo povezave tega središča s smučišči na Kaninu,
naslednje leto naj bi ji sledila še gondolska žičnica na Prevalo tipa Funifor.

načrtovani izgled spodnje postaje...


in dejanski izgled...


nove Sigmine kabine za 16 ljudi...


proga nove žičnice v spodnjem delu...


v zgornjem delu je postavljena desno in malce višje (nad staro zgornjo postajo)...


nova zgornja postaja...


še nekaj tehničnih podatkov...
Lunghezza (dolžina) 1811 m
Dislivello (višinska razlika) 752 m
Stazione a monte motrice con sala argani interrata
copertura alta
2 x 360 Kw corrente continua
Stazione a valle Rinvio tenditrice
2 posizioni fisse (esercizio - magazzino)
Magazzino in piano a valle
Azionamento elettrico Leitner
Cabine Sigma Diamond 16 posti
Velocit? di esercizio (hitrost) 6 m/s
Numero veicoli (število kabin) 25
Portata (kapaciteta na uro) 1700 - 2400
Numero sostegni 4
1 18 metri
2 38 metri
3 17 metri
4 30 metri
Campata piu lunga Sostegni 2-3, 638 metri

pa link do ostalih fotk in filmčka...
http://www.funivie.org/pagine/speciali/2s_gilberti/index.php?start=1
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gost2
PrispevekObjavljeno: Čet Feb 14, 2008 5:29 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 17:45
Prispevkov: 681


Na spletni strani Funivie so objavili nekaj več tehničnih podrobnosti in fotk
načrtovane gondolske žičnice iz Nevejskega sedla na Prevalo tipa Funifor.
Čeprav verjamem, da je verjetno za večino italijanščina ena španska vas,
se mi zdi, da se da z malo potrpljenja razumeti vsaj bistvo tega teksta.

http://www.funivie.org/pagine/cantieri/fuf_prevala/index.htm

Funifor Rif. Gilberti - Sella Golovec (Prevala Slovita)

Proseguono gli investimenti di Promotur per lo sviluppo dei poli sciistici
regionali in Friuli Venezia Giulia. Il nuovo Funifor consentira il
collegamento sciistico tra Italia e Slovenia attraverso il massiccio del Monte Canin.


Il sistema Funifor

L impianto e dimensionato per una portata oraria di 1300 P/h alla velocita di 12,0 m/s.

Il sistema FUNIFOR presenta funi portanti ancorate ad entrambe le due
estremita ed un anello trattivo tensionato idraulicamente. Soluzione resa
possibile solamente su impianti dotati di ancoraggio fisso delle funi
portanti e con le funi traenti sospese su cavallotti di linea o su sostegni.
Con l adozione di un interasse tra le due funi portanti, maggiore della
larghezza della vettura, si raggiunge una stabilita al vento trasversale di
gran lunga supe­riore a quella ottenibile con i classici impianti a doppia
portante. Tale maggiore stabilita e sfruttata principalmente durante
l entrata in stazione, permettendo di ridurre i tempi di ingresso in fossa e
limitando inoltre al minimo le dimensioni delle guide di entrata in stazione.

Il sistema FUNIFOR e inoltre caratterizzato dall utilizzo, come anello
trattivo, di un anello di fune chiuso mediante impalmatura, senza l ausilio
quindi di alcun tipo di morsa o altro dispositivo di attacco al carrello della
vettura. Tale solu­zione facilita le ispezioni visive e magneto-induttive di
tutto l anello trattivo e permette inoltre di spo­stare le funi in
corrispondenza dei carrelli con semplice funzionamento di una soltanto
delle due pulegge motrici.

Il doppio anello trattivo puo essere idealmente suddiviso in tre tratti:

Un tratto inferiore, costituito da due rami paralleli di fune, dotati di stesso
senso di marcia (le due pulegge motrici sono calettate sullo stesso albero)
che col­lega la stazione motrice a valle con la vettura
Un tratto superiore, avente le stesse caratteristiche del prece­dente esso
collega la vettura con la stazione di rinvio a monte
Un terzo tratto, costituito anch esso da due rami paralleli di fune, avente
pero direzione di moto opposta ai due tratti di fune precedenti; esso si
estende tra le stazioni e costituisce la fune di ritorno.

Sono previste due stazioni terminali, la stazione a valle motrice-tenditrice
e la stazione a monte di solo rinvio. Il tracciato non ha sostegni di linea.

Ciascuno dei due argani e dotato di due pulegge motrici, collegate da un
unico ri­duttore azionato da un motore a corrente alternata. Inoltre
ciascuna delle due pu­legge motrici e collegabile direttamente ad un
motore idraulico di recupero. In caso di guasto all azionamento, il rientro
della cabina viene effettuato con entrambi i motori idraulici innestati.
Nel caso invece di guasto meccanico al riduttore, ad una puleggia o di
blocco meccanico ad uno dei due anelli traenti, il rientro puo essere fatto
movimentando una sola puleggia motrice. In tal caso la fune, durante il
rientro, scorre sulle pulegge di attacco alla vettura.

Il secondo impianto, identico e parallelo al primo, nell esercizio normale
verra sincronizzato elettricamente in modo da realizzare un sistema con
due cabine va e vieni a moto alterno. In caso di guasto ad un impianto,
oppure per effettuare un esercizio a portata oraria ridotta, sara possibile
far funzionare singo­larmente uno dei due im­pianti.

I veicoli sono costituiti da vetture da 100 + 1 posti in lamiera di lega
leggera chiodata. La linea e a scartamento costante di 11,0 m, senza
sostegni intermedi.

Stazione di monte


L interno della stazione prevede la zona partenza ed arrivo ed un locale di
attesa e ricovero in caso di maltempo. I servizi sanitari garantiscono
anche per un periodo prolungato il ricovero di una certa quantita di
persone. I materiali di rivestimento della stazione consistono in pareti in
pietra naturale, pareti in cemento armato ed ampie vetrate, che
rispecchiano la natura circostante. Per dare piu trasparenza possibile
all intervento tutte le parti ove non si rende necessaria la coibentazione
vengono eseguiti con materiali che garantiscono la massima luminosita.


La stazione a monte crea il collegamento con gli impianti sciistici di Povec
ed unisce la zona di Sella Nevea a quella di Povec in Slovenia.
Questa unione delle due zone sciistiche crea nuove possibilita per la zona
della Sella Nevea, tenendo conto, che in un passato non tanto lontano,
proprio alla Sella Golovec si svolgevano dure battaglie per la contesa del territorio.

Stazione di monte

I materiali di rivestimento della stazione consistono in pareti con pietra
naturale, pareti in cemento armato e ampie vetrate, che rispecchiano la
natura circostante. Per dare piu trasparenza possibile all intervento tutte
le parti ove non si rende necessaria la coibentazine vengono eseguiti con
materiali che garantiscono la massima luminosita.


L inserimento della stazione a valle presso il Rifugio Gilberti richiede
dall architettura una particolare cura del fabbricato della stazione, nonche
delle scelte molto curate dei materiali usati. La stazione stessa incorpora
l impianto funiviario, zona d imbarco e sbarco, locali di ritrovo e magazzini
per la manutenzione. Il tetto della nuova stazione serve come
ampliamento della terrazza naturale esistente verso la pista.
Per non disturbare la dominanza estetica del Rifugio Gilberti su tutta la
zona si tende a nascondere la nuova stazione dietro e sotto il promontorio del Rifugio Gilberti.

La struttura portante della stazione e realizzata in calcestruzzo armato ed
e realizzato principalmente da fondazioni collegante due strutture
prismatiche verticali con testate triangolari. Su ognuna di queste strutture
sono ricavati a sbalzo i due tamburi di ancoraggio per le funi portanti. La
stazione incorpora 3 piani, il piano interrato per i locali di servizio, il piano
terra per l accesso alle cabine, il primo piano per i macchinari della funivia
e il locale comando, ed il tetto, che forma la terrazza di collegamento con
la struttura esistente del rifugio.

Vetture


Dati Tecnici

Sistema a doppie funi portanti e doppio anello traente, sospeso su cavallotti.
Stazione motrice con tenditore idraulico della fune traente a valle.
Quota piano imbarco della stazione a valle 1.846,50 m slm
Quota piano di imbarco stazione a monte 2.133,00 m slm
Distanza orizzontale tra i punti fune nelle stazioni 1.497,00 m
Dislivello tra i punti fune nelle stazioni 286,50 m
Lunghezza sviluppata fra i punti fune 1.524,17 m
Pendenza media 19,20 %
Massa della vettura vuota 7.200 kg
Massa del carico utile (100 persone) 100x80 8.000 kg
Massa della vettura a pieno carico 15.200 kg
Velocita massima con azionamento principale 12,0 m/s
con azionamento di recupero 1,0 m/s
Tempo minimo per una corsa (con fermata 75 s) 275 s
Portata oraria massima dell impianto 1.300 P/h
Potenza nominale dell azionamento elettrico principale 800 kW
Potenza massima dell azionamento elettrico principale 946 kW
Potenza quadratica media dell azionamento elett.principale 548 kW
Potenza massima dell azionamento idraulico di recupero 110 kW
Tensione nominale nella coppia funi portanti a valle 1.815 kN
Tensione nominale sul tenditore traente a valle 290 kN
Numero dei cavallotti in linea 2 x 4 8 n
Intervia tra i due impianti nelle stazioni 11,0 m
Interasse tra le due funi portanti 4000 mm
Diametro delle funi portanti 63 mm
Diametro delle funi traenti 26 mm


Se še komu zdi, da bo za smučarje nadvse nenavaden občutek, ko se bodo
pripeljali iz te "sci-fi high-tech" italijanske na slovensko stran smučišča,
kjer se bodo lahko peljali na našem "šrotu" iz začetka sedemdesetih
(seveda s častno izjemo štirisedežnice sedlo-prevala)?
Nujno bi bile potrebne investicije v tri povsem nove, hitre, dolge naprave
in sicer v dolino Krnice, Velikega Grabna in pa celoten sistem Skripi/Podi,
da o nekem sistemu zasneževanja ter apartma namestitvi niti ne govorim.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mariborcan
PrispevekObjavljeno: Čet Feb 14, 2008 6:30 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sezuva pancarje na sedežnici
Sezuva pancarje na sedežnici

Pridružen/-a: Pet Mar 2007 3:45
Prispevkov: 400
Kraj: Maribor

Ja, upajmo, da bo združitev prinesla tudi nekaj več denarja in da bodo potem tudi pri nas malo posodobili. Kaj za to novo žičnico in združitev gre pričakovati, da bo izpeljana že do začetka naslednje sezone?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
miki
PrispevekObjavljeno: Čet Feb 14, 2008 8:23 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3683
Kraj: Maribor

Vsa čast Italijanom in zelo se veselim nove žičniške povezave. Ampak:
Citiram:
La stazione a monte crea il collegamento con gli impianti sciistici di Povec ed unisce la zona di Sella Nevea a quella di Povec in Slovenia.
Matr jim milo (ko to pišem, se zeeelooo zadržujem da ne napišem kaj bolj ostrega), kaj se še po vseh teh desetletjih niso naučili kako se imenuje kraj na slovenski strani Kanina ? Verjetno bi najraje videli da bi se spet imenoval Plezzo ali kaj? Ne vem ali so res tako zabiti ali se norčujejo ... ??
_________________
Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gost2
PrispevekObjavljeno: Čet Feb 21, 2008 9:40 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fura slalom med smrekami
Fura slalom med smrekami

Pridružen/-a: Pon Okt 2005 17:45
Prispevkov: 681


Čeprav je pripeti prispevek RTV Slovenija naslovljen "Reportaža s Kanina",
se v njem večinoma govori o pričakovani novi povezavi z italijanske strani,
zato sem novico raje objavil v tej temi, ker se mi zdi bolj primerna.

http://helix10.rtvslo.si/ramgen/33/81/Slovenskakronikax200802211724x450000x400x300x.RM?start=00%3A05%3A08&end=00%3A06%3A56

transkript sledi...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Gladiator
PrispevekObjavljeno: Čet Feb 21, 2008 10:56 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uči se sankat
Uči se sankat

Pridružen/-a: Ned Mar 2007 10:17
Prispevkov: 28


miki je napisal/a:
Vsa čast Italijanom in zelo se veselim nove žičniške povezave. Ampak:
Citiram:
La stazione a monte crea il collegamento con gli impianti sciistici di Povec ed unisce la zona di Sella Nevea a quella di Povec in Slovenia.
Matr jim milo (ko to pišem, se zeeelooo zadržujem da ne napišem kaj bolj ostrega), kaj se še po vseh teh desetletjih niso naučili kako se imenuje kraj na slovenski strani Kanina ? Verjetno bi najraje videli da bi se spet imenoval Plezzo ali kaj? Ne vem ali so res tako zabiti ali se norčujejo ... ??


Mene take stvari ne motijo, saj tudi v naših medijih redno streljejo kozle kar se tujih imen tiče. Če bi najprej pometli pred svojim pragom (to ne ne nanaša na Mikija, ki izborno piše!), bi uporabljali slovenska imena za zamejske kraje. Jaz tako hodim na Mokrine in ne v Nassfeld, na Nevejsko sedlo in ne Sello Neveo, v Videm in ne v Udine, v Beljak in ne v Villach itd. Kakšen zavoj naredim tudi na Kačjem bregu (Katschberg).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jazbec
PrispevekObjavljeno: Sob Feb 23, 2008 12:21 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Čet Jan 2007 10:18
Prispevkov: 152
Kraj: kobarid

gost2 je napisal/a:

pripeljali iz te "sci-fi high-tech" italijanske na slovensko stran smučišča,
kjer se bodo lahko peljali na našem "šrotu" iz začetka sedemdesetih
(seveda s častno izjemo štirisedežnice sedlo-prevala)?
Nujno bi bile potrebne investicije v tri povsem nove, hitre, dolge naprave
in sicer v dolino Krnice, Velikega Grabna in pa celoten sistem Skripi/Podi,
da o nekem sistemu zasneževanja ter apartma namestitvi niti ne govorim.

ta častna izjema je dobila tudi že ime: počivalo....ker gre tako počasi, da folk noče se v prevalo furat..kako bo potem, ko bodo še špagetarji gor udarli, pa sploh ne vem...
Investicije: bodimo srečni, da sploh obratuje Kanin...maketa načrta - projekta Kanin pa je(ali je bila) v hotelu Kanin v Bovcu - maketa stara že več kot 20 let....denarja pa ni
_________________
www.jazbec.eu

Ne me sili na smučke, ker sem trmast! Ko bom star vam bom že pokazal kako smo smučali nekoč!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Julius Kugy
PrispevekObjavljeno: Pon Feb 25, 2008 11:14 am    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča brez pancarjev
Smuča brez pancarjev

Pridružen/-a: Pon Feb 2008 11:54
Prispevkov: 17
Kraj: Đesenice

Močno dvomim, da bodo špagetarji gor udarli, kvečjemu se zna zgoditi obratno in bodo žgancarji dol udarli. Glede na slovenske napise v novi gondoli očitno tudi špagetarji računajo s tem

Sem pa preizkusil novo napravo v soboto in lahko rečem le - KAPO DOL!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko
PrispevekObjavljeno: Pon Feb 25, 2008 4:35 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Smuča za mali srpan
Smuča za mali srpan

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 15:00
Prispevkov: 2898
Kraj: Ljubljana

Nič hudega, če bo tu muzej, bodo gostje pač smučali na oni strani. Po moje je pomembnejše in donosnejše, da se v prvi fazi zgradijo kvalitetne nastanitvene zmogljivosti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jazbec
PrispevekObjavljeno: Pon Feb 25, 2008 7:25 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Išče plažo na smučišču
Išče plažo na smučišču

Pridružen/-a: Čet Jan 2007 10:18
Prispevkov: 152
Kraj: kobarid

Julius Kugy je napisal/a:
Glede na slovenske napise v novi gondoli očitno tudi špagetarji računajo s tem
Sem pa preizkusil novo napravo v soboto in lahko rečem le - KAPO DOL!

Napise v slovenščini sem danes opazil..sploh o kapaciteti gondole...samo v slovenščini
Stara gondola ni delala, samo nova...ljudi malo, progi v redu...o.k. - lahko bi bolje poratrakirali ...vreme super...lepo je bilo
_________________
www.jazbec.eu

Ne me sili na smučke, ker sem trmast! Ko bom star vam bom že pokazal kako smo smučali nekoč!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
miki
PrispevekObjavljeno: Čet Jun 18, 2009 1:51 pm    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moderator
Moderator

Pridružen/-a: Tor Sep 2005 13:25
Prispevkov: 3683
Kraj: Maribor

Nisem povsem prepričan kam naj tole napišem, pa se mi je zdel naslov 'Novosti v Furlaniji' še najprimernejši: zgleda da se ponovno (že spet ... ) nekaj premika pri izgradnji iz Pontebbe na Mokrine. Na http://www.funiforum.org/funiforum/showthread.php?t=480&page=24 (nove diskusije se začnejo na 24. strani) pišejo, če sem prav razumel, da je deželna vlada FJK (ponovno) iskala investitorja, rok prijave je bil 29. 5., in 30. 5. je bilo objavljeno, da se je prijavil en sam investitor, pa ne 'kr en', ampak konzorcij ki ga vodi sam Doppelmayr, vključeni pa so še Technoalpin, hotelska veriga Falkensteiner in podjetja z avstrijske strani Mokrin:
Citiram:
Il mercato crede nelle potenzialit? turistiche del versante italiano di Passo Pramollo. Lo dimostra l?offerta presentata ieri mattina dal gruppo guidato dal colosso Doppelmayr, azienda leader nella costruzione di impianti di risalita. Insieme a Doppelmayr, figurano altre realt? come la catena alberghiera Falkensteiner, la produttrice di cannoni per la neve artificiale TechnoAlpin e le tre societ? che gestiscono gli impianti e le piste di Nassfeld.

Sicer v zvezi s Pontebbo ne verjamem ničesar dokler se ne bom prvič peljal z novo žičnico , ampak glede na ponudnike sem tokrat previdno optimističen. Zdaj ima vlada 4 mesece (ja, italijanska birokracija ni niti malo boljša od naše ...) časa da ponudbo preuči in se odloči. Bomo videli!

Bi pa bil hvaležen, če kdo od tistih ki obvladajo italijanščino malo prebere predvsem stran 24 na italijanskem forumu in v nekaj stavkih povzame bistveno. Hvala!
_________________
Sezona 2024/2025: 55 smučarskih dni = 7 x Kitzsteinhorn, 6 x Pohorje, Schladming, 5 x Meli, 3 x Obertauern, Tauplitzalm, 2 x Grosseck/Speiereck, Katschberg, 3 Kralji, Flachau, Riesneralm, Dachstein West, Kope, Golte, 1 x Fanningberg, Wurzeralm, Filzmoos, Rauris, Galsterberg, Zauchensee, Schmitten, Radstadt/Altenmarkt, Hochkönig.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo  Odgovori na to temo Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja Stran 4 od 5

Kazalo po Smucisca.net forumu » Italija » Novosti v Furlaniji
Pojdi na:  



Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
 
 


© 2006-2014 - smucisca.net
Powered by phpBB